Subject: FW: CAMS kasutajauuring
From: "Kaia-Liisa Vaher" <[email-masked]>
To: "Kaia-Liisa Vaher" <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Jan 2025 10:44:45 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Täpsustan, vastuseid ootame siiski 15. jaanuarini.

Kaia-Liisa Vaher

Kommunikatsiooni peaspetsialist| Arendus- ja planeerimisosakond

+372 53910871

Keskkonnaagentuur

Mustamäe tee 33 | 10616 Tallinn

6660901 | www.keskkonnaagentuur.ee  |  <https://www.ilmateenistus.ee/> 
www.ilmateenistus.ee

 <https://www.instagram.com/keskkonnaagentuur> 
<https://www.facebook.com/Keskkonnaagentuur> 
<https://www.youtube.com/channel/UCyAMWZVg2a7GNIX2m__pvhA> 
<https://www.facebook.com/eesti.ilmateenistus>

 <https://keskkonnaportaal.ee/>

From: Kaia-Liisa Vaher
Sent: Monday, January 6, 2025 10:37 AM
To: Kaia-Liisa Vaher <[email-masked]>
Subject: CAMS kasutajauuring

Tere!

Kutsume Teid vastama kasutajauuringule Copernicuse atmosfääriseire teenuse 
(CAMS) kohta.

Tartu Ülikool, Keskkonnaagentuur ja Eesti Keskkonnauuringute Keskus osalevad 
CAMS rahvusliku koostööprogrammi projektis, mille eesmärk on suurendada CAMS 
teenuse kasutamist ja mõju Eestis. Projekti käigus viiakse läbi 
kasutajauuring.

Copernicuse atmosfääriseire teenused (CAMS) on osa laiemast Euroopa Liidu 
poolt pakutavast Copernicuse programmist. CAMS on suunatud Maa atmosfääri 
põhjalikule jälgimisele ning atmosfääri kvaliteedi ja koostise pidevale 
hindamisele.

Vastake palun kasutajauuringule siin: 
<https://forms.office.com/e/cQrPENDX3e> 
https://forms.office.com/e/cQrPENDX3e

Kasutajauuringule vastamine võtab aega u 10 min ja vastuseid ootame 
hiljemalt 15. detsembriks. Palun jagage kasutajauuringu linki kolleegidele.

Kasutajauuring on oluliseks sisendiks CAMS-teemaliste tasuta koolituste 
planeerimisel.

Täname vastuste eest!

Lugupidamisega

Kaia-Liisa Vaher

Kommunikatsiooni peaspetsialist| Arendus- ja planeerimisosakond

+372 53910871

Keskkonnaagentuur

Mustamäe tee 33 | 10616 Tallinn

6660901 | www.keskkonnaagentuur.ee  |  <https://www.ilmateenistus.ee/> 
www.ilmateenistus.ee

 <https://www.instagram.com/keskkonnaagentuur> 
<https://www.facebook.com/Keskkonnaagentuur> 
<https://www.youtube.com/channel/UCyAMWZVg2a7GNIX2m__pvhA> 
<https://www.facebook.com/eesti.ilmateenistus>

 <https://keskkonnaportaal.ee/>